- Tranziția avansată către automobilele electrice
- completarea gamei de 11 modele electrice cu 7 automobile electrice dedicate până în 2026; vânzarea anuală a 1.6 milioane de vehicule eco până în 2030
- Consolidarea activităților PBV - lansarea primului model PBV în 2022; vânzarea a 1 milion de unități anual până în 2030
- Extinderea serviciilor de mobilitate viitoare - diversificarea serviciilor pentru a satisface nevoile clienților
- Planul de afaceri pentru 2021 - vânzări globale de 2.92 milioane unități; venituri de 65.6 trilioane KRW (Korean Won); profit operațional de 3.5 trilioane KRW
Până în 2030, vehiculele eco, cum sunt automobilele 100% electrice și PHEV (Plug-in Electric Vehicle), vor reprezenta 40% din totalul vânzărilor pentru Kia, cu un obiectiv anual de vânzări de 1.6 milioane de unități. Ca parte a acestui plan, Kia își propune să crească vânzările automobilelor electrice la 880.000 de unități în 2030 și să devină un vânzător global de top.
Kia va dezvălui primul său automobil PBV în 2022, urmând să fie lansate noi modele PBV în funcție de nevoile piețelor. Compania vizează vânzări anuale de 1 milion de unități până în 2030 pentru a deveni un lider mondial pe piața auto PBV. În acest scop, Kia va dezvolta o gamă variată de automobile specializate pe baza platformelor sale de tip skateboard dedicate automobilelor PBV.
Serviciile de mobilitate Kia vor câștiga un avantaj competitiv prin direcționarea atentă și concentrarea asupra domeniilor de bază.
Kia prognozează creșterea profitului operațional anul acesta, pe baza volumului de vânzări în creștere și a prețului mediu de vânzare (ASP) îmbunătățit și a mixului de produse. În concluzie:
- Venituri în 2021: 65.6 trilioane KRW, 10.8% creștere față de anul trecut
- Profitul operațional în 2021: 3.5 trilioane KRW, 70.1% față de anul trecut
Cu o profitabilitate crescută pentru noile modele EV, Kia a făcut ajustări în creștere în legătură cu obiectivele sale privind marja profitului operațional, din cifrele anunțate inițial anul trecut. Kia vizează acum o marjă de profit operațional de 5.4% în 2021 și o marjă de profit operațional de 7.9% în 2025.
Creștere echilibrată atât pe piețele avansate, cât și pe piețele emergente
Kia intenționează să-și extindă vânzările pe termen mediu și lung la 3.8 milioane de unități în 2025. Procentul vânzărilor de vehicule eco, care se așteaptă să ajungă la aproximativ 10% din vânzările totale până în 2021, se estimează că va crește la 22% până în 2025. Pentru piețele emergente, compania își va extinde cota de piață prin producția locală de asamblare CKD (knock-down complete).
Kia se așteaptă ca îmbunătățirea ASP și a mixului de produse, care a dus la creșterea profitabilității companiei anul trecut, va continua. În special, se așteaptă în continuare creșterea cotei de vânzări a automobilelor recreaționale ale companiei de la 56% în 2020 la 65% în 2025.
Se așteaptă ca automobilele electrice Kia să intre într-un nou nivel de rentabilitate odată cu lansarea modelului CV la sfârșitul acestui an. Compania se așteaptă să obțină profitabilitate la nivelul modelelor ICE existente în 2025. Compania previzionează, de asemenea, că îmbunătățirea costurilor automobilelor EV va fi consolidată continuu prin economii de scară datorită extinderii volumului automobilelor EV și a reducerii costurilor materiale prin investiții în cercetare și dezvoltare.
Cheltuielile investiționale ale Kia din 2020 până în 2025 se așteaptă să fie de 29 trilioane KRW. Kia va menține nivelul anual de investiții de aproximativ 5 trilioane KRW, reducând investiția actuală în segmentele de afaceri tradiționale existente, crescând în același timp proporția investițiilor strategice pentru proiectele viitoare. În plus, compania își va extinde investițiile în cercetare și dezvoltare.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.