Mergi la continut

Kia dezvăluie traseul către transformare, concentrându-se pe automobilele electrice și soluțiile de mobilitate


- Strategia 'Plan S’ actualizată cu trei piloni de bază:
   - Tranziția avansată către automobilele electrice
   - completarea gamei de 11 modele electrice cu 7 automobile electrice dedicate până în 2026; vânzarea anuală a 1.6 milioane de vehicule eco până în 2030
   - Consolidarea activităților PBV - lansarea primului model PBV în 2022; vânzarea a 1 milion de unități anual până în 2030
- Extinderea serviciilor de mobilitate viitoare - diversificarea serviciilor pentru a satisface nevoile clienților
- Planul de afaceri pentru 2021 - vânzări globale de 2.92 milioane unități; venituri de 65.6 trilioane KRW (Korean Won); profit operațional de 3.5 trilioane KRW
- Strategia de investiții pe termen mediu și lung - investirea a 29 trilioane KRW până în 2025; menținerea plății dividendelor la 25-30%

(SEUL) 11 februarie 2021 - Kia a anunțat o actualizare a strategiei sale „Plan S” pentru activitatea sa viitoare la evenimentul CEO Investor Day 2021, desfășurată online la Seul. Actualizarea ambițioasă a traseului său pe termen mediu și lung a fost prezentată de Ho Sung Song, președinte și CEO al Kia Corporation.



„Kia renaște în 2021 cu un nou logo, un nou design și un nou nume de brand”, a spus președintele Song. „Kia se va transforma într-un brand care va entuziasma și inspira clienții cu experiențe inovatoare de mobilitate.”

„Transformarea Kia” conduce compania către un portofoliu mai larg de activități pentru a redefini întregul ecosistem de mobilitate, începând cu trecerea de la motorul cu ardere internă (ICE - Internal Combustion Engine) la electrificare. Strategia reînnoită „Plan S” este susținută de trei piloni esențiali: avansarea tranziției către automobilele electrice (EV), consolidarea activităților PBV (Purpose Built Vehicle) și extinderea serviciilor de mobilitate viitoare.

Progresul tranziției către automobilele electrice
Până în 2030, vehiculele eco, cum sunt automobilele 100% electrice și PHEV (Plug-in Electric Vehicle), vor reprezenta 40% din totalul vânzărilor pentru Kia, cu un obiectiv anual de vânzări de 1.6 milioane de unități. Ca parte a acestui plan, Kia își propune să crească vânzările automobilelor electrice la 880.000 de unități în 2030 și să devină un vânzător global de top.



Începând cu lansarea primului său model EV (100% electric) dedicat în prima parte a acestui an, Kia își va consolida linia modelelor EV până în 2026 cu 11 modele noi - șapte automobile EV dedicate, construite pe arhitectura Electric-Global Modular Platform (E-GMP) și 4 pe baza platformei ICE existente.

Automobilele electrice construite pe platforma E-GMP urmăresc să stabilească noi repere în gama 100% electrică (AER - All Electric Range) - performanța de conducere, spațiul interior și integrarea tehnologiei. Automobilele electrice vor funcționa ca dispozitive inteligente cu aplicații extinse de servicii audio-video de navigație telematică (AVNT), Over-the-Air (OTA) și Feature on Demand (FoD).

Primul automobil EV dedicat de la Kia, denumit CV, va dispune de tehnologia HDA2 (Highway Driving Assist Level 2). Începând din 2023, automobilele EV Kia vor fi echipate cu sistemul Highway Driving Pilot (HDP), o dezvoltare crucială pentru conducerea autonomă de nivel 3.

Detalii suplimentare despre produs și specificațiile de performanță pentru modelul CV vor fi dezvăluite luna viitoare.

Consolidarea activităților PBV
Kia va dezvălui primul său automobil PBV în 2022, urmând să fie lansate noi modele PBV în funcție de nevoile piețelor. Compania vizează vânzări anuale de 1 milion de unități până în 2030 pentru a deveni un lider mondial pe piața auto PBV. În acest scop, Kia va dezvolta o gamă variată de automobile specializate pe baza platformelor sale de tip skateboard dedicate automobilelor PBV.



Kia intenționează să-și extindă în continuare activitatea PBV prin inovație deschisă, cooperând cu alte companii pentru a dezvolta platforme de gestionare micro / mari pentru sectoarele de livrare fără pilot și comerțul electronic. Compania va avansa, de asemenea, propriile platforme și tehnologii extrem de scalabile, deoarece compania se așteaptă ca cererea pieței pentru aceste servicii să crească la nivel global.

Extinderea viitoarelor servicii de mobilitate
Serviciile de mobilitate Kia vor câștiga un avantaj competitiv prin direcționarea atentă și concentrarea asupra domeniilor de bază.

În domeniul business-to-consumer, Kia va extinde serviciile existente. În Spania, serviciul emblematic al companiei Wible va fi extins cu Wible Más și Wible Empresas (denumire provizorie). Serviciul de utilizare a mașinilor „KiaMobility”, care a fost lansat în septembrie anul trecut ca proiect pilot în Italia și Rusia, va fi lansat și pe alte piețe europene.

În cadrul domeniilor business-to-government și business-to-business, Kia va lansa un serviciu EV care combină conceptul bazat pe abonament și car-sharing. Conform acestui nou concept de servicii de mobilitate, automobilele vor fi utilizate pentru activități profesionale în timpul săptămânii și închiriate de persoane fizice în weekend.

Programul cu abonament ‘Kia Flex’, care a fost introdus în Coreea de Sud în 2019, va fi lansat într-o versiune globală la sfârșitul acestui an sub numele ‘Kia Subscription’.  Serviciul va fi operat de Sixt Leasing, companie care a fost achiziționată de Hyundai Motor Group anul trecut, iar automobilele vor fi furnizate de către afiliații și dealerii regionali ai companiei.

Viitoarele planuri de activitate

(1) Obiectivele activității
Kia prognozează creșterea profitului operațional anul acesta, pe baza volumului de vânzări în creștere și a prețului mediu de vânzare (ASP) îmbunătățit și a mixului de produse. În concluzie:

- Vânzări globale în 2021 (vânzări en-gross): 2.922.000 unități, 12.1% creștere față de anul trecut
- Venituri în 2021: 65.6 trilioane KRW, 10.8% creștere față de anul trecut
- Profitul operațional în 2021: 3.5 trilioane KRW, 70.1% față de anul trecut

(2) Marja profitului operațional
Cu o profitabilitate crescută pentru noile modele EV, Kia a făcut ajustări în creștere în legătură cu obiectivele sale privind marja profitului operațional, din cifrele anunțate inițial anul trecut. Kia vizează acum o marjă de profit operațional de 5.4% în 2021 și o marjă de profit operațional de 7.9% în 2025.

(3) Baza creșterii marjei profitului operațional
Creștere echilibrată atât pe piețele avansate, cât și pe piețele emergente
Kia intenționează să-și extindă vânzările pe termen mediu și lung la 3.8 milioane de unități în 2025. Procentul vânzărilor de vehicule eco, care se așteaptă să ajungă la aproximativ 10% din vânzările totale până în 2021, se estimează că va crește la 22% până în 2025. Pentru piețele emergente, compania își va extinde cota de piață prin producția locală de asamblare CKD (knock-down complete).

Îmbunătățirea mixului de produse
Kia se așteaptă ca îmbunătățirea ASP și a mixului de produse, care a dus la creșterea profitabilității companiei anul trecut, va continua. În special, se așteaptă în continuare creșterea cotei de vânzări a automobilelor recreaționale ale companiei de la 56% în 2020 la 65% în 2025.

Îmbunătățirea profitabilității automobilelor electrice
Se așteaptă ca automobilele electrice Kia să intre într-un nou nivel de rentabilitate odată cu lansarea modelului CV la sfârșitul acestui an. Compania se așteaptă să obțină profitabilitate la nivelul modelelor ICE existente în 2025. Compania previzionează, de asemenea, că îmbunătățirea costurilor automobilelor EV va fi consolidată continuu prin economii de scară datorită extinderii volumului automobilelor EV și a reducerii costurilor materiale prin investiții în cercetare și dezvoltare.

Plan de investiții stabil și constant
Cheltuielile investiționale ale Kia din 2020 până în 2025 se așteaptă să fie de 29 trilioane KRW. Kia va menține nivelul anual de investiții de aproximativ 5 trilioane KRW, reducând investiția actuală în segmentele de afaceri tradiționale existente, crescând în același timp proporția investițiilor strategice pentru proiectele viitoare. În plus, compania își va extinde investițiile în cercetare și dezvoltare.



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.