Mergi la continut

Kia anunță vânzările globale pentru luna august 2022


- Vânzările globale pentru luna august se situează la 239.887 unități, în creștere cu 10.4% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Vânzările din afara Coreei de Sud au ajuns la 198.483 unități, în creștere cu 12.6% față de aceeași perioadă a anului trecut
- Vânzările în Coreea de Sud au înregistrat 41.404 unități, în creștere cu 1.0%
- Kia va continua impulsionarea vânzărilor și creșterea profitabilității prin noile modele, precum premiatul EV6

(SEUL) 1 septembrie 2022 - Kia Corporation a înregistrat vânzări globale totale de 239.887 unități în august 2022, o creștere de 10.4% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Gama modelelor SUV a condus vânzările globale în luna august, Sportage și Seltos fiind modelele cele mai vândute. Sportage a înregistrat vânzări globale de 39.281 unități în august, urmat de modelul Seltos cu 26.097 unități. Următorul model a fost sedanul K3, care a înregistrat 19.776 unități vândute la nivel global în august.

Vânzările în afara Coreei de Sud
În afara Coreei de Sud, Kia a înregistrat vânzări de 198.483 unități, în creștere cu 12.6% față de anul precedent. SUV-urile Sportage și Seltos au continuat să fie în topul vânzărilor Kia, cu 35.408 și, respectiv, 22.487 unități vândute. De asemenea, modelul Kia EV6  a înregistrat vânzări solide de 4.661 unități. Regiunile Asia-Pacific, India și America de Sud și Centrală au înregistrat vânzări puternice.

Vânzările în Coreea de Sud
Kia a înregistrat vânzări de 41.404 unități în Coreea de Sud, cu 400 de unități mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, pe piața internă, Sorento a înregistrat vânzări de 5.674 de unități, conducând vânzările modelelor SUV ale mărcii. Acesta a fost urmat de SUV-ul Sportage, care a înregistrat  vânzări de 3.873 de unități.

Privire de ansamblu a activității
Ca răspuns la provocările actuale ale pieței, Kia va continua să își ajusteze în mod flexibil producția în funcție de situația stocurilor și să minimizeze întreruperea producției. Bazându-se pe noi modele competitive, cum ar fi modelul 100% electric EV6 - care a fost desemnat în februarie „Mașina anului 2022 în Europa” - Kia va continua impulsionarea vânzărilor și va spori profitabilitatea, continuând accelerarea tranziției spre a deveni un furnizor de soluții de mobilitate sustenabilă.

Vânzări luna august


Notă
* Rezultatele vânzărilor se bazează pe vânzările en-gros.
* Cifrele vânzărilor lunare oferite în acest comunicat de presa sunt ne-auditate și preliminare.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.