- Personaje îndrăgite și elemente grafice din întreg portofoliul Disney îmbunătățesc experiența în mașină.
- Cinci francize vor fi lansate în 2025, culminând cu Star Wars™, cu până la 30 de teme individuale disponibile până la sfârșitul anului 2026.




1 Temele de afișare sunt disponibile numai la modelele care au cel mai recent sistem de infotainment bazat pe ccNC (Connected Car Navigation Cockpit). Temele de afișare sunt disponibile în prezent pe toate versiunile modelului EV9. Este necesar un abonament activ Kia Connect pentru a utiliza temele de afișare. Fără un abonament activ Kia Connect, temele de afișare nu vor fi operaționale. Odată achiziționate, temele de afișare sunt limitate la utilizarea în automobilul specific asociat achiziției și nu pot fi transferate către alte automobile.
2 Funcțiile și actualizările prin satelit (Over-the-Air) pot necesita un cost suplimentar și pot varia în funcție de model, anul modelului și nivelul de echipare. Caracteristicile, specificațiile și taxele se pot modifica. Este necesar un abonament Kia Connect și se aplică termenii și condițiile Kia Connect.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.