Mergi la continut

Kia a livrat flota de automobile pentru turneul de tenis Australian Open 2019


- Kia furnizează 120 de automobile pentru utilizarea de către oficiali și jucători în timpul turneului
- În 2019, Kia marchează cel de-al 18-lea an al parteneriatului său cu turneul Australian Open



SEOUL, 9 Ianuarie 2019 - Kia Motors Corporation a furnizat o flotă de automobile pentru Australian Open 2019, marcând cel de-al 18-lea an consecutiv în care joacă rolul de sponsor major al turneului de Grand Slam din Asia-Pacific.

Ceremonia oficială de predare a automobilelor a avut loc astăzi în Federation Square din Melbourne, iar Rafael Nadal, ambasadorul Kia și câștigător a 17 titluri de Grand Slam, a prezentat cele 120 de automobile Kia oficialilor turneului Australian Open. Automobilele vor transporta jucătorii, oficialii partidelor și VIP-urile pe toată durata celor două săptămâni ale turneului, care începe în 14 ianuarie în Melbourne și se încheie cu finala de simplu masculin care se va desfășura pe arena Rod Laver în 27 ianuarie.



În decursul ultimilor 18 ani, flota de curtoazie Kia a parcurs milioane de kilometri în zeci de mii de călătorii în care au transportat jucătorii de tenis și oficialii în condiții de confort și siguranță. În acest an, flota Kia va continua această tradiție cu ajutorul celor peste 350 de șoferi ai turneului, care se așteaptă să parcurgă peste 450.000 de kilometri în mii de deplasări în timpul turneului.

„Kia a avut onoarea ca timp de aproape două decenii să fie sponsorul unuia dintre cele mai mari evenimente sportive la nivel mondial, iar acest angajament al nostru nu și-a pierdut niciodată din intensitate. Așteptăm cu nerăbdare următoarele două săptămâni ale competiției și credem că anul acesta va fi cel mai bun eveniment desfășurat vreodată”, a spus James Cho, Președinte al Kia Motors Australia.



„Kia a fost întodeauna mai mult decât un sponsor al Australian Open, este un membru foarte apreciat al familiei tenisului și a contribuit din plin la extraordinara creștere a turneului de-a lungul timpului. Flota Kia care transportă jucătorii în jurul orașului Melbourne în ianuarie și implicarea extraordinară a fanilor la Melbourne Park au devenit sinonime cu turneul și o parte importantă a experienței Australian Open pentru jucătorii noștri”, a declarat Craig Tilley, Directorul Turneului Australian Open.



Pentru a sărbători implicarea pe termen lung în jocul de tenis, Kia va lansa diverse programe on-line și off-line pentru a bucura fanii tenisului din întreaga lume. Concursul ‘AO Selfie’ va oferi fanilor tenisului posibilitatea de a împărtăși momentele preferate ale turneului pe rețelele media de socializare, în timp ce 68 de norocoși clienți Kia din 28 de țări vor fi invitați la turneu, participând la experiențe exclusiviste cu profesioniști și primind bilete pentru a viziona partidele din semifinala turneului masculin.

În plus, Kia a invitat 30 de copii de mingi la Melbourne pentru a se bucura o dată în viață de posibilitatea de a participa la un turneu de tenis de Grand Slam. Un total de 20 de copii din Coreea și 10 copii din India au fost selectați după ce au avut loc competiții naționale în 2018, fiind aleși cei mai buni 30 copii de mingi din aceste regiuni.

Mai multe detalii despre aceste inițiative și cum puteți participa le puteți găsi pe www.Kia.com.au



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.