- Hyundai Motor Group introduce inovația bazată pe inteligența artificială cu scopul de a o aplica în soluțiile sale de mobilitate de bază
- Companiile vor colabora în diverse domenii, inclusiv prin adoptarea tehnologiilor de calcul accelerat, inteligența artificială generativă și digitalizare industrială, în întregul lanț valoric al grupului Hyundai Motor.
LAS VEGAS/SEUL, 14 ianuarie 2025 - Hyundai Motor Group (Grupul) a anunțat un parteneriat strategic cu NVIDIA pentru a accelera dezvoltarea tehnologiilor AI avansate pentru a conduce viitorul mobilității.
În era AI, Hyundai Motor Group stimulează inovația prin integrarea strategică a inteligenței artificiale, poziționându-se în fruntea soluțiilor de mobilitate inteligentă. Grupul operează o varietate de inițiative AI și prin acest parteneriat își propune să îmbunătățească și mai mult aplicarea inteligenței artificiale la produsele sale de mobilitate de bază, cum ar fi automobilele bazate pe software și robotica, dar și în cadrul operațiunilor sale de business.
„Hyundai Motor Group explorează abordări inovatoare cu tehnologii AI în diverse domenii, cum ar fi robotica, condusul autonom și fabrica inteligentă”, a declarat Heung-Soo Kim, Executive Vice President and Head of Global Strategy Office al Hyundai Motor Group. „Acest parteneriat este menit să ne accelereze progresul, poziționând grupul ca lider în promovarea inovației în mobilitate bazată pe inteligență artificială.”
Ca parte a acordului, Hyundai Motor Group va valorifica accelerarea computerizată NVIDIA și software-ul AI Enterprise pentru a ajuta la gestionarea cantităților masive de date necesare pentru dezvoltarea și instruirea în siguranță a modelelor sale AI pentru diverse aplicații.
De asemenea, Grupul va utiliza platforma NVIDIA Omniverse pentru a dezvolta aplicații fizice și digitale care vor reflecta cu acuratețe un sistem pentru a-și simula fabricile, contribuind la îmbunătățirea eficienței și a calității în producție și la eficientizarea costurilor. În plus, Grupul va folosi platforma de dezvoltare a roboților NVIDIA Isaac pentru a dezvolta și implementa în siguranță roboți cu inteligență artificială.
De asemenea, ambele părți vor lucra îndeaproape pentru a crea medii virtuale de simulare pentru tehnologie de condus autonom și sisteme robotice sigure și fiabile.
„Computerizarea accelerată, inteligența artificială generativă și platforma Omniverse deblochează o nouă eră a mobilității”, a declarat Rishi Dhall, Vice President of Automotive al NVIDIA. „Acest parteneriat va conduce la crearea de automobile mai sigure și mai inteligente, susținerea producției cu o eficiență și calitate mai ridicate și va implementa robotica de ultimă oră pentru a ajuta la construirea unui loc de muncă digital mai inteligent și mai conectat.”
Începând cu aceste inițiative, parteneriatul își propune să impulsioneze dezvoltarea de inovații revoluționare în viitor, urmând a fi anunțate mai multe informații la o dată ulterioară.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.