Mergi la continut

Noua aplicație ‘Go Electric’ dezvoltată de Kia ajută șoferii să descopere automobilele electrice cu ajutorul realității augmentate


- Noua aplicație răspunde întrebărilor cumpărătorilor în legătură cu automobilele electrice
- Prezintă aspecte ale conducerii și deținerii automobilelor electrice într-un mod relevant și accesibil
- Utilizatorii pot vizualiza și învăța despre automobilele electrice Kia din lumea reală cu ajutorul AR (realității augmentate)
- În viitor, vor fi adăugate în aplicație mai multe automobile electrice, hibride și plug-in hibride
- Aplicația este disponibilă gratuit și este compatibilă cu multe dispozitive cu sistem iOS și Android


Frankfurt, 17 iunie 2020 - Kia Motors Europe a lansat o nouă aplicație, ‘Go Electric’, care va explica cumpărătorilor interesați fiecare aspect al automobilelor electrice ale brandului.

Noua aplicație urmărește să răspundă întrebărilor pe care mulți șoferi le au despre noile automobile electrice, inclusiv cum funcționează numeroasele sisteme de propulsie, cum diferă experiența de condus și cum se încarcă.

Prima versiune a aplicației ‘Go Electric’ este axată pe crossover-ul popular, 100% electric e-Niro. Aceasta permite utilizatorilor să exploreze numeroasele caracteristici și tehnologii ale automobilului și să învețe totul despre performanțele bateriei celui mai bine vândut automobil electric Kia. De asemenea, aplicația le permite utilizatorilor să își personalizeze e-Niro-ul ideal și să creeze o vizualizare a realității augmentate (AR) a acestuia - în culoarea lor preferată - folosind camera telefonului sau a tabletei. Aplicația AR le permite utilizatorilor să vadă automobilul în mediul real, cu explicații de realitate mixtă (MR) care apar pe automobil pentru a oferi utilizatorilor informații suplimentare despre atributele specifice ale acestuia.



Aplicația ‘Go Electric’ va fi utilizată de către personalul dealerilor Kia pentru a-i ajuta să explice consumatorilor gama de automobile electrice ale brandului, aflată în plină dezvoltare. În plus, în urma izbucnirii pandemiei de coronavirus, aplicația le permite șoferilor să învețe și să descopere, din confortul propriei locuințe, mai multe despre modul în care funcționează automobilele electrice.

Aplicația este compatibilă cu multe dispozitive mobile cu sistem iOS și Android. De asemenea, Kia va actualiza aplicația în viitor cu noi automobile electrice, hybrid și plug-in hybrid din gama de automobile ale brandului din Europa. Aplicația este disponibilă momentan în limba engleză, în viitor urmând să fie adăugate mai multe limbi și conținut nou.

Aplicația ‘Go Electric’ se poate descărca gratuit accesând următoarele linkuri:


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.