- Kia derulează o campanie de succes pe rețelele sociale, modelul EV3 transformând mediul ambiental obișnuit într-unul extraordinar
- Renumitul artist SixnFive vizualizează o lume inspirată de caracteristicile și designul modelului EV3, îmbinând imaginația cu realitatea
- EV3 este un SUV compact, cu un design îndrăzneț, inspirat din natură, care captează imaginația clienților din toată Europa.
2 octombrie 2024 - Kia a colaborat cu renumitul artist digital SixnFive din Barcelona pentru a crea o lume inspirată de modelul Kia EV3 - transformând obișnuitul în extraordinar. O serie de vizualizări a stilului de viață imaginat de artist arată modul în care designul îndrăzneț, inspirat din natură al modelului EV3 poate ridica la un nivel superior arhitectura lumii noastre, pentru a integra vehiculele în lumea pe care oamenii o locuiesc în fiecare zi, inclusiv spațiile de locuit, spațiile de lucru și peisajele urbane. Aceasta a făcut parte din campania de socializare provocatoare care este acum online și publicată la nivel global atât pe canalul media Kia, cât și pe canalul media al creatorului (@sixnfive):
„Modelul EV3 întruchipează perfect filozofia noastră de design „Opposites United”, cu o combinație de design atrăgător și funcționalitate orientată către client, dar în același timp fiind actual și pregătit pentru viitor”, a declarat David Hilbert, Director Marketing al Kia Europe. „Am vrut să luăm aceste elemente de design și să le extindem în spațiile pe care le locuim, să îmbinăm imaginația și realitatea, creând în același timp un mod nou și mai intrinsec organic de a vizualiza zonele urbane.”

Împreună cu o estetică de design uimitoare, EV3 oferă cel mai bun spațiu interior din clasă și o autonomie de vârf de 605 de kilometri. Are caracterul practic, tehnologia și versatilitatea necesare pentru a se adapta fiecărui stil de viață. Imaginile create de SixnFive vizualizează nu numai modul în care automobilul se adaptează la diferitele stiluri de viață, ci și modul în care poate inspira noi abordări ale arhitecturii și ale vieții. Formele, structurile și elementele urmăresc designul automobilului, de la geometria sa unică aplicată pe pereți și ferestre până la paleta naturală a culorilor, creând exterioare și interioare mai armonioase și relaxante.
„A fost o experiență cu adevărat inspirațională să iau caracteristicile modelului EV3 și să le transpun în această lume unică a arhitecturii și structurilor”, a spus Ezequiel Pini, cunoscut sub numele de SixnFive. „Este o mașină atât de impresionantă din punct de vedere vizual, cu o prezență puternică. Liniile diagonale remarcabile se îmbină armonios cu designul geometric, cu aceste linii, de asemenea, rotunjite și fine. Și, ca și mașina, imaginile pe care le-am realizat sunt concepute pentru a oferi o impresie puternică.”
SixnFive este un artist 3D de top care creează lumi imaginare, de vis, având expoziții în Art Basel, Moco Museum, Fotografiska Stockholm și Museo della Permanente, precum și imagini de fundal pentru Microsoft Windows 11 și Microsoft Surface.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.