Mergi la continut

Kia sărbătorește semnarea unui nou parteneriat cu UEFA Europa League


- Acordul de sponsorizare a fost încheiat pentru o perioadă de trei ani, începând cu sezonul 2018/19  
- Acordul durează până la finala UEFA Europa League din 2021 inclusiv
- Automobilele Kia vor fi oferite pentru transportul oficialilor și VIP-urilor


(SEUL) 8 Martie 2018 - Kia Motors a organizat la Geneva o ceremonie pentru a sărbători începerea parteneriatului cu UEFA Europa League, în calitate de partener oficial. Acordul de sponsorizare se întinde pe o perioadă de trei ani, începând cu sezonul 2018/19 și până la finala UEFA Europa League din 2021 inclusiv.



UEFA Europa League este cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal, implicând 48 de cluburi din 55 de țări din Europa și atrăgând o audiență TV cumulată de 1 miliard de spectatori din toate programele sale. Ca partener oficial, Kia Motors va oferi o flotă de 90 de vehicule pentru finalele UEFA Europa League din 2019, 2020 și 2021. Flota va fi folosită pentru a transporta arbitrii, oficialii, delegații și VIP-urile.

„Această ceremonie de inaugurare a parteneriatului sărbătorește startul unei ere noi și captivante pentru Kia Motors și UEFA. Suntem emoționați să devenim partener oficial al UEFA Europa League pentru următoarele trei sezoane, continuând astfel legătura noastră de lungă durată cu cel mai popular sport, nu doar în Europa, dar și în întreaga lume”, a spus Yong-Won Cho, Senior Vice-președinte și Directorul de Marketing al Kia Motors Corporation. „UEFA Europa League reprezintă o platformă perfectă pentru a ne aduce mai aproape de fanii din întreaga lume și a îmbunătăți vizibilitatea Kia ca un brand dinamic, captivant pentru tineri.”
„Curând, ne vom îmbarca către primul sezon întreg al parteneriatului Kia Motors cu UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor de fotbal profesioniste din Europa, cu 28 de țări reprezentate în faza grupelor din acest sezon. De asemenea, această competiție include fotbaliști din toate colțurile lumii, prin urmare, așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu Kia pentru a implica în masă fanii fotbalului”, a precizat Peter Willems, Șeful Activităților de Marketing și Sponsorizare al UEFA Events SA. „Împreună vom folosi sloganul „puterea de a surprinde” creând primul trofeu UEFA Europe League prezentat de Kia, ceea ce va fi o oportunitate fantastică de a promova competiția și valorile centrale ale brandului Kia. În fiecare sezon, competiția atinge o audiență TV de 1 miliard de spectatori, dintre care 45% trăiesc în afara Europei, prin urmare, vom valorifica partenerii - cum este Kia Motors - care au o astfel de acoperire. Astăzi, urăm în mod oficial bun venit Kia Motors în familia partenerilor comerciali ai UEFA Europa League pentru sezoanele 2018-2021 și așteptăm să colaborăm împreună pentru a promova competiția.”

Hernan Crespo, legenda fotbalului mondial și ambasador al UEFA, a adăugat: ”Sunt un mare fan al UEFA Europa League. Am amintiri fantastice din această competiție și chiar am ridicat trofeul în 1999. Competiția devine din ce în ce mai puternică și va continua să crească acum, cu ajutorul Kia Motors. Doresc mult succes Kia Motors și UEFA la startul acestui fantastic parteneriat.”



Faza grupelor a sezonului UEFA Europa League 2018/19  va începe pe 20 Septembrie 2018, în timp ce etapa eliminatorie va începe pe 14 Februarie 2019. Finala va avea loc pe Stadionul Olimpic din Baku, pe 29 mai 2019, unde Kia va desfășura numeroase activități pentru a stimula entuziasmul și aduce experiențe unice fanilor fotbalului din întreaga lume.

 


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.