- Prima imagine oficială prezintă ADN-ul îndrăzneț, puternic și distinct al designului modelului Sonet
- Destinat cumpărătorilor tineri prin designul său modern și sofisticat, caracteristicile fascinante și dinamismul fără precedent
- Modelul Sonet stabiliește un nou reper de design în clasa SUV-urilor compacte
- Este al doilea automobil Kia fabricat în India, după Seltos
(New Delhi) 23 iulie 2020 - Kia Motors India, o filială deținută integral de Kia Motors Corporation, a dezvăluit astăzi prima imagine oficială a noului SUV compact gata pentru producție Kia Sonet. Conceptul Sonet a fost dezvăluit pentru prima dată la salonul auto Delhi Auto Expo 2020, unde a fost aplaudat de publicul larg datorită designului său exterior inedit și tineresc. Cu noua imagine dezvăluită astăzi, modelul Sonet arată că își propune să stabilească un nou reper în design și să injecteze dinamism în segmentul SUV compact în momentul lansării sale, în această vară.
Acest sketch (rendering) al lui Sonet evidențiază ADN-ul dinamic al brandului Kia, îmbinând designul emoțional cu aspectul premium și tineresc pentru a crea o prezență puternică pe drum. Designul îndrăzneț al SUV-ului compact combină trăsăturile semnăturii de design Kia, precum grila tip ‘tiger nose’ proeminentă ,cu o grilă tridimensională în formă de rețea geometrică pentru o impresie vizuală puternică. Prezența sa agresivă denotă un aspect robust, dur, în timp ce influențele de inspirație indiană sunt prezente în designul grilei.
„Cu noul KIA Sonet, am avut ambiția de a oferi acestui SUV compact un caracter puternic și musculos, regăsit doar la automobilele mult mai mari. Având în vedere acest lucru, am conceput ceea ce credem că este un SUV minunat, cu o atitudine sportivă unică, o prezență încrezătoare și o siluetă dinamică. De asemenea, am acordat noului KIA Sonet o atenție fără compromisuri la detalii și am făcut o selecție de culori și materiale care nu puteau fi inspirate decât de fascinanta moștenire culturală pe care designerii noștri au găsit-o în toată India”, a declarat Karim Habib, Senior Vice President și Head of Kia Design Center al Kia Motors Corporation. „Credem că noul KIA Sonet va fi un SUV fantastic, cu un caracter foarte convingător, de care se vor atașa clienții noștri tineri, mereu conectați, din India și nu numai ...”
Modelul Sonet va fi al doilea automobil de la Kia fabricat în India, în urma lansării modelului Seltos. Noul model va atrage consumatorii din întreaga lume și va avea premiera mondială în scurt timp, urmată de debutul pe piața din India în perioada imediat următoare. Noul Kia Sonet este destinat generației tinere, care este aspirațională și conectată social, și care deține competențe tehnologice.
Cu sloganul său de marcă „The Power to Surprise”, Kia Motors India se străduiește să identifice și să îndeplinească nevoile și dorințele clienților, pentru a le oferi o experiență inegalabilă ca proprietari auto, așa cum s-a observat cu lansarea recentă pe piață a modelelor Seltos și Carnival. Modelul Sonet va ieși în evidență nu numai datorită designului său atrăgător, ci și prin calitatea excelentă a fabricației, dotările de top, inovațiile în conectivitate, gama sistemelor de propulsie și echipamentele de siguranță cuprinzătoare.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.
Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.
Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.