- Kia furnizează o flotă de 130 de automobile organizatorilor turneului AO25, alcătuită în întregime din modele 100% electrice și hibride premiate.
- Kia își reafirmă angajamentul față de electrificare, prezentând modelele EV3, EV5, EV6 și EV9 pe tot parcursul turneului
- Noile campanii de brand „What’s Your Next Move?” și „What Moves You?” vor atrage fanii la nivel global și local
(Seul/Melbourne) 8 ianuarie 2025 - Kia Corporation susține din nou Australian Open – prestigiosul turneu de tenis de Grand Slam din regiunea Asia-Pacific – prin furnizarea unei flote de automobile oficiale pentru turneu, inclusiv modelele sale 100% electrice EV5, EV6 și EV9, plus modelele hibride Carnival HEV, Sorento HEV și Sportage HEV.
În calitate de partener major al AO25, Kia a organizat o ceremonie oficială de predare a automobilelor la Melbourne Park pe 8 ianuarie, la care au participat Damien Meredith, CEO Kia Australia; Craig Tiley, directorul turneului Australian Open; și Ash Barty, campioană la Australian Open. După 24 de ani de suport, Kia continuă să fie cel mai longeviv partener major al Australian Open.
Kia a prezentat oficialilor turneului o flotă de 130 de automobile, compusă din 25 unități EV9, 15 unități EV5, 10 unități EV6, 30 unități Carnival HEV, 25 unități Sorento HEV și 25 unități Sportage HEV. Acesta este primul an în care toate automobilele de turneu sunt electrificate – fie complet electrice, fie hibride. Automobilele vor oferi jucătorilor, arbitrilor și VIP-urilor un transport sigur, confortabil și sustenabil în jurul orașului Melbourne în timpul AO25, care se desfășoară între 12 și 26 ianuarie.
„Parteneriatul nostru cu Australian Open a fost întotdeauna despre depășirea granițelor și inspirarea mișcării, iar anul acesta suntem încântați să mergem mai departe cu flota noastră electrificată”, a comentat Ho Sung Song, președinte și CEO Kia. „Prin prezentarea modelelor noastre EV și hibride, ne reafirmăm angajamentul față de mobilitatea sustenabilă, susținând în același timp unul dintre cele mai prestigioase evenimente sportive din lume.
„Prin campaniile noastre desfășurate pentru turneul AO25, experiențele captivante ale clienților și colaborările cu Tennis Australia, ne propunem să sărbătorim spiritul progresului și să dăm persoanelor putere să îmbrățișeze „următoarele mișcări”. Automobilele electrice Kia sunt în centrul acestei călătorii, întruchipând viitorul mobilității și conectând fanii din întreaga lume la energia acestui eveniment superb.”
Cu ocazia desfășurării turneului AO25, Kia profită de oportunitatea de a-și sublinia dedicarea în a face mașinile sale 100% electrice și hibride accesibile unui număr mai mare de persoane, prin flota oficială de automobile și o serie de evenimente atractive pentru fani. Compania își prezintă gama 100% electrică (EV3, EV5, EV6 și EV9) pe tot parcursul turneului, oferind în același timp fanilor posibilitatea de a se conecta cu tehnologia EV la punctele de contact majore din Melbourne Park.
„Suntem încântați să continuăm relația noastră strânsă cu Kia, cel mai longeviv partener al Australian Open și una dintre cele mai durabile sponsorizări sportive din Australia”, a declarat Craig Tiley, directorul turneului Australian Open. „Australian Open și Kia s-au angajat să cultive și să celebreze spiritul progresului – făcându-ne partenerii ideali.”
„Suntem încântați să vă împărtășim că flota de 130 de automobile Kia din acest an este compusă în întregime din modele 100% electrice și hibride premiate, demonstrând atât angajamentul Kia, cât și al AO față de sustenabilitate și inovație. Când mașinile emblematice Kia dedicate AO încep să apară pe străzile din Melbourne, orașul știe că turneul de tenis a sosit, creând o atmosferă și o efervescență de neegalat.”
Ca parte a AO25, Kia introduce cea mai recentă campanie de brand, „What’s Your Next Move?”, ce are în prim-plan modelele Kia EV3, destinată pieței globale și EV5 pentru piața locală, pentru a-i implica pe fanii tenisului în timpul turneului Australian Open. Această campanie, aliniată cu spiritul mărcii Kia, „Mișcarea care inspiră”, prezintă energia și progresul AO25, încurajând în același timp publicul să accepte noi provocări. În special, filmul documentar „Rafa’s Next Move” ilustrează povestea lui Nadal la Australian Open și pasiunile sale de zi cu zi în afara tenisului.

Kia colaborează din nou cu Tennis Australia pentru a produce o serie inspirațională digitală de patru episoade, intitulată „What Moves You?”. Această serie va explora poveștile personale ale jucătorilor actuali de tenis, care explorează ceea ce le alimentează pasiunea dincolo de terenul de tenis. Prin interviuri sincere realizate în interiorul Kia EV5 și EV9, seria evidențiază modul în care acești sportivi găsesc inspirație în viața lor și promovează automobilele electrice Kia ca simboluri ale inovației și mișcării.
În plus, Kia a lansat o serie de programe pentru a crea experiențe de neuitat pentru clienții și fanii săi în timpul AO25. 90 de clienți Kia din întreaga lume, selectați prin activități promoționale după testarea și achiziționarea de automobile electrice Kia, se vor alătura vizionării live a meciurilor și unui tur special al Melbourne Park. De asemenea, zece echipe de influenceri vor participa la eveniment în calitate de invitați ai Kia și vor crea conținut captivant de la AO25 în timp ce conduc prin orașul Melbourne cu automobilele electrice Kia.
Într-o altă inițiativă, 20 de copii din Coreea de Sud au fost selecționați drept copii de mingi oficiali pentru AO25. Acești copii se vor bucura, de asemenea, de experiențe unice, cum ar fi prezența pe teren alături de cei mai buni jucători din lume, implicarea în activități de tenis și explorarea culturii bogate și atracțiilor emblematice din Melbourne.
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.
Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.
Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.