Mergi la continut

Kia anunță vânzările globale record din 2024 și obiectivele pentru anul 2025


- Vânzările globale Kia au atins 3,1 milioane de unități în 2024, stabilind un record global anual pentru al doilea an consecutiv.
- În afara Coreei de Sud, Kia a vândut 2.543.361 unități, în creștere cu 1% față de anul trecut
- În Coreea de Sud, Kia a vândut 540.010 unități, în scădere cu 4,2% față de anul trecut
- Kia urmărește vânzări de 3,22 milioane unități în 2025
- Kia își propune să-și consolideze poziția de lider ca producător de automobile electrice și să mențină impulsul vânzărilor prin extinderea gamei EV și lansarea cu succes a activității PBV (Purpose Built Vehicle)

(SEUL) 9 ianuarie 2025 - Kia Corporation a raportat vânzări globale de 3.089.457 de automobile în 2024, înregistrând un nou record anual de vânzări la nivel mondial. Acesta reprezintă o creștere cu 0,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Excluzând automobilele cu destinație specială, vânzările Kia pe piețele din afara Coreei de Sud au înregistrat o creștere cu 1% față de anul precedent în 2024, situându-se la 2.543.361 de unități. Vânzările în Coreea de Sud au totalizat 540.010 unități, o scădere cu 4,2%.

Pentru decembrie 2024, vânzările lunare globale Kia au crescut cu 11,8% comparativ cu aceeași perioadă din 2023, situându-se la 240.537 de automobile.

Cea mai bună performanță anuală anterioară a mărcii Kia de până acum fusese înregistrată în 2023, cu vânzări totalizând 3.087.384 de unități. Aceasta a inclus 2.518.016 de unități vândute în afara Coreei  de Sud și 563.660 de automobile în Coreea de Sud.



În funcție de model, SUV-ul Sportage s-a clasat pe primul loc în clasamentul global al vânzărilor din 2024, fiind vândut în 587.717 de unități, urmat de SUV-ul Seltos (312.246 de unități) și SUV-ul Sorento (280.705 de unități).

Cele mai bune vânzări anuale ale companiei au fost susținute de lansarea de noi modele competitive, cum ar fi Kia EV3, — precum și noul sedan K4 și MPV-ul hibrid Carnival — împreună cu condițiile industriale stabilizate și operațiunile de business flexibile care au crescut producția și distribuția de automobile.

În 2025, Kia vizează vânzări globale de 3.216.200 de unități. Pe regiuni, marca se așteaptă să vândă 550.000 de unități în Coreea de Sud și 2.658.000 de automobile pe piețele emergente. De asemenea, Kia se așteaptă să vândă 8.200 de automobile cu destinație specială.

Kia intenționează să-și consolideze poziția de lider în domeniul automobilelor electrice și să-și mențină impulsul vânzărilor prin extinderea gamei de automobile electrice, lansarea cu succes a modelelor strategice și promovarea creșterii afacerii sale PBV.

Rezultatele de vânzări în 2024



Obiectivele de vânzări pentru 2025



Notă
* Cifrele vânzărilor se bazează pe rezultatele en-gross, dacă nu se specifică altfel
* Cifrele de vânzări lunare furnizate în această versiune nu sunt auditate și sunt preliminare. Datele pot fi supuse actualizărilor viitoare
* Odată cu modificarea categorizării rezultatelor de business în 2023, vânzările de automobile cu destinație specială sunt înregistrate separat
* Automobilele cu destinație specială (SPV) includ diverse modele specializate. Cifrele de vânzări reprezintă vânzările în Coreea de Sud și pe piețele emergente.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.