Mergi la continut

Kia anunță vânzări globale în creștere pentru luna aprilie 2025


- Vânzările globale în aprilie 2025 au fost de 274.437 de unități, în creștere cu 5,0% față de anul anterior
- În afara Coreei de Sud, Kia a vândut 223.113 unități, în creștere cu 4,6% față de anul anterior.
- SUV-urile Kia, incluzând Sportage, Seltos și EV3, au condus vânzările în aprilie, modelul EV3 câștigând titlul „Mașina Anului 2025 în lume”.

(Seul) 2 mai 2025 - Kia Corporation a anunțat astăzi vânzări globale totale de 274.437 de unități în luna aprilie 2025, înregistrând o creștere de 5,0% față de anul anterior, noile modele impulsionând vânzările companiei.

Lansarea noilor modele – cum ar fi SUV-ul 100% electric EV3, desemnat „Mașina Anului 2025 în lume” la premiile „World Car Awards 2025” – sedanul 100% electric EV4 și pick-up-ul Tasman au contribuit la creșterea vânzărilor. Introducerea acestor modele a susținut vânzările celor mai bine vândute SUV-uri ale companiei, inclusiv Sportage și Seltos.

În aprilie, SUV-urile Kia au condus vânzările companiei, modelul Sportage înregistrând vânzări la nivel global de 47.737 de unități. SUV-ul Seltos a susținut această performanță puternică pe piață cu vânzări de 25.543 de unități, urmat de SUV-ul Sorento, care a înregistrat vânzări de 23.855 de unități.

Vânzările în afara Coreei de Sud
Vânzările în afara Coreei de Sud, excluzând vehiculele cu destinație specială, au crescut cu 4,6% față de aceeași perioadă din 2024, ajungând la 223.113 unități.

Pe piețele din afara Coreei de Sud, SUV-ul Sportage a impulsionat vânzările, înregistrând vânzări de 41.034 unități, urmat de SUV-ul Seltos cu 20.442 unități. Vânzările combinate ale modelului K3, cunoscut sub numele de Forte pe unele piețe, și ale sedanului K4 au totalizat 16.666 de unități.

Vânzările în Coreea de Sud
În aprilie, Kia a vândut 51.005 unități pe piața Coreei de Sud, reprezentând o creștere de 7,4% față de aceeași perioadă a anului trecut.

SUV-ul Sorento a condus vânzările companiei pe piața internă, cu 8.796 de unități vândute în aprilie. A urmat MPV-ul Carnival, cu vânzări de 7.592 de unități, în timp ce SUV-ul Sportage a înregistrat vânzări de 6.703 de unități. De asemenea, luna trecută, modelul EV3 a condus vânzările modelelor electrice Kia.

Kia își propune să mențină ritmul vânzărilor pe tot parcursul anului 2025, susținut de modelele nou lansate, inclusiv EV4 și Tasman. Compania va impulsiona creșterea vânzărilor și își va consolida poziția de lider global în domeniul electrificării prin strategiile sale axate pe client și investițiile strategice.

Vânzările globale Kia – Aprilie 2025



Notă
* Rezultatele vânzărilor se bazează pe vânzarea en-gros, cu excepția cazului în care se specifică altfel
* Cifrele lunare de vânzări furnizate în acest comunicat nu sunt auditate, au un caracter preliminar și pot fi supuse unor actualizări ulterioare.
* Odată cu schimbarea clasificării rezultatelor de business în 2023, vânzările de vehicule cu destinație specială sunt înregistrate separat
* Vehiculele cu destinație specială includ diverse vehicule specializate. Cifrele lor de vânzări reflectă vânzările din Coreea de Sud și piețele externe.


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.